[KB2280] ESET ekranında "Çekirdekle iletişim sırasında hata oluştu" mesajı görünüyor

Sorun

 

  • ESET ekranında  "Çekirdekle iletişim sırasında hata oluştu" mesajı görünüyor

Çözüm

 Bu sorunu gidermek için aşağıdaki çözümleri takip edebilirsiniz. Sorunu gidermek için öncelikle  I. yöntemi uygulayın, sonuç alamadıysanız II. ve III. yöntemleri sırayla uygulamaya devam edin..

I. ESET Service hizmetinin kurulduğuna emin olun.

  1. Windows Vista ve Windows 7: Başlat , butonuna tıklayın ve services.msc yazarak ENTER tuşuna basın.

    Windows XP: Başlat  Çalıştır, bölümüne services.msc yazın ve Tamam butonuna tıklayın. 
  2. Hizmetler listesini alfabetik olarak sıralayıp,  ESET Service isimli hizmeti bulun.

Ekran 1-1
Click the image to view larger in new window

    1. Hizmetler listesinde ESET Service varsa, çözüme devam etmek için aşağıdaki II. adıma geçin.

      ESET Service hizmeti bulunmuyorsa 4. adımı takip ederek ESET güvenlik ürününü güvenli modda kaldırın. Bilgisayarınızı nasıl güvenli modda açacağınızı bilmiyorsanız aşağıdaki makaleyi inceleyebilirsiniz:
    2. Bilgisayarı güvenli modda açtıktan sonra Başlat → Tüm Programlar →  ESET →  Kaldır bölümüne tıklayarak kaldırma işlemini başlatabilirsiniz . Ayrıca kaldırma işlemi için aşağıdaki makaleyi takip edebilirsiniz:

 

  1. Bilgisayarınızı normal modda açın ve ESET güvenlik ürününü aşağıdaki talimalatları takip ederek tekrar kurun:

 

 Yukarıdaki tüm adımları tamamladıktan sonra sorun yaşamaya devam ederseniz, lütfen buraya tıklayarak ESET Teknik Destek ekibi ile iletişime geçin.

II.  ESET Service hizmetinin çalıştığına emin olun 

  1. Yukarıdaki 1. ve 2. adımları uygulayarak Hizmetler penceresini açın  (Ekran 1-1).
  2. Başlangıç Türü bölümünün Otomatik olarak işaretlenmiş olduğuna  ve Hizmet Durumu bölümünde Başladı yazdığına emin olun. Sonra Uygula → Tamam butonlarına tıklayarak pencereyi kapatın.

    NOT:

    Hizmet durumu bölümünde Başladı yazısını göremiyorsanız Başlat butonuna tıklayarak ESET Service hizmetini başlatın.



    Ekran 1-1
  3. Bilgisayarınızı yeniden başlatın.

Hata mesajı almaya devam ediyorsanız bilgisayarınıza zararlı bir yazılım bulaşmış olabilir. Bunun çözümü için aşağıdaki III. çözümü takip edin.

III. Bilgisayarınızda virüs olmadığına emin olun

  1. Win32/Sirefef (Zero.Access rootkit) – Win32/Sirefef virüsü bilgisayarınıza bulaştıysa virüsü temizleme işlemleri için aşağıdaki Bilgi Bankası makalesini takip edin.

    Bilgisayarınıza Win32/Sirefef bulaşmamış ise, aşağıdaki b maddesine geçip Win32/IRCBot.ANR temizleme aracını kullanın..

    Sirefef (ZeroAccess) virüsünü nasıl silebilirim?
  1. Win32/IRCBot.ANR – ESET bu tehdidi silmek için bir temizleme aracı geliştirdi. Bu temizleme aracının kullanım talimatları için aşağıdaki ESET Bilgi Bankası makalesini takip edin:

    ESET Win32/IRCBot temizleme aracını komut satırından nasıl çalıştırabilirim?

NOT:

Yukarıdaki çözüm yöntemlerini denemenize rağmen sorunlarınız çözülmediyse lütfen Teknik Destek Talep formunu doldurarak teknik ekibimizle iletişime geçin.

 

Ek Yardım