[KB2942] Google Play üzerinden satın aldığım ESET Mobile Security aktivasyonu başarısız oldu, ne yapmalıyım?

Sorun

Google Play Store'dan satın aldığınız ESET Mobile Security aktivasyonu başarısız oldu:

Çözüm

 Aktivasyon sorunu yaşıyorsanız lütfen ESET Mobile Security uygulamasını telefonunuzdan kaldırmayın. İnternet bağlantınızı kontrol edin ve tekrar aktivasyon yapmaya çalışın.

Aktivasyon hala başarısız ise:

  1. Ödemesini yaptığınız ESET Mobile Security'e ait Sipariş Numarasını(Order Number) bulun. Bu numarayı Google wallet sayfanızın Transactions bölümünde bulabilirsiniz. (bknz Ekran 1-1).

    Ekran 1-1

  2. Sipariş Numarasını aşağıdaki Order Number alanına yazın.
  3. Ödeme yaptığınız Google Hesap Eposta adresinizi aşağıdaki Google Account Email alanınayazın.
  4. Resimdeki iki kelimeyi uygun alanlara yazın.
  5. Submit butonuna basın ve ESET Mobile Security uygulamasını aktif hale getirin.

   

Yukarıdaki işlemi gerçekleştirmenize rağmen hala ESET Mobile Security aktivasyonunu gerçekleşmediyse. Ödeme yaptıktan sonra 1 ay içerisinde ücret iadesi talebinde bulunabilirsiniz. Ücret iadesi talebinde bulunmak için mobile@eset.com adresine aşağıdaki bilgileri içeren bir eposta gönderin:

  • Google Play hesabına ait eposta (Ödeme yaparken kullandığınız Google hesabı)
  • ESET Mobile Security ödemenize ait Order Number(Sipariş Numarası) . Bu numarayı Google wallet hesabınızın Transactions sayfasında bulabilirsiniz(bknz Ekran 1-1 ).

Ek Yardım